Fizetés Bankkártyával
Bankkártyás fizetés ( OTP SimplePay )
1. Lehetősége van a rendelését gyorsan bankkártyás fizetéssel teljesíteni az OTP SimplePay Bankkártyás fizetési lehetőség kiválasztásával. A tranzakció biztonságáról pénzügyi partnerünk, az OTP Bank gondoskodik. Elfogadható kártyatípusok: Visa, Eurocard / Mastercard
2. Kollégáink ellenőrzik, hogy rendben
megérkezett-e a megrendeléshez kapcsolódó összeg a bankszámlánkra.
3. Amint megérkezett a
megrendeléshez kapcsolódó összeg:
a, raktáron lévő termékeknél: kollégáink máris intézik az ön által rendelt termékek szállítását, amennyiben a termékből van raktárkészleten. A szállítás napjáról kollégánk értesítik Önt.
b,
Ha a termék nincs raktárkészleten, az esetben az összeg beérkezését követően áll csak módunkban megrendelni a kívánt terméket/termékeket. Ezek raktárba történő várható beérkezéséről
pedig minden esetben értesítjük Önt.
4. Átvételi módok bankkártyás fizetésnél:
a, Kiszállítás futárral
Nincs más
dolga csak átvenni a futártól a csomagot!
Tájékoztatjuk, hogy az átutalás teljes összegének megérkezéséig, sajnos nem áll módunkban a megrendelt terméket átadni a futárnak kiszállításra!
A megrendelt termékeket saját futárunkkal vagy Futárszolgálattal szállítjuk ki. Jelenleg csak Magyarországra vállalunk szállítást.
A futárszolgálatos kézbesítés hétköznap 8:00
és 17:00 óra között történik.
Amennyiben
ezen időkereten belül nem tartózkodik otthon, kérjük, adja meg szállítási
címnek azt a címet (pl. munkahely) ahol futárjaink elérhetik Önt minden
esetben.
Ha a rendelés értéke kevesebb, mint nettó 31.496 Ft ( br. 40.000) akkor a szállítás díja a vásárlót terheli. A kiszállítás díja nettó 3500 Ft+áfa ( br. 4445 Ft), ha a megrendelés összege eléri, vagy meghaladja a nettó 31.496 Ft+ áfa értéket, a kiszállítás ingyenes.
b, Választhatja a személyes átvételt is!
Ez esetben a számla kiegyenlítését követően a rendelését átveheti telephelyünkön.
A csomag ingyenesen átvehető munkanapokon: Hétfőtől - Péntekig 8.00-16.30 óra között
A bolt személyes átvételi címe: Új címünk: 1221 Budapest, Arany János utca 110/B.
Ha ezt az átvételi opciót választja, minden esetben egyeztessen az átvétel időpontjával kapcsolatban kollégánkkal!
KÉRJÜK VEGYE FIGYELEMBE:
Amennyiben olyan terméket rendel, amely nincs raktáron, minden esetben szükséges a termék ellenértékét előre átutalni!
A terméket csak az átutalás beérkezte után áll módunkban megrendelni és ez után fogjuk tájékoztatni a várható érkezés, illetve amennyiben szükséges, kiszállítás időpontjáról.
Köszönjük rendelését és megértését!
**Mi történik a Simple alkalmazásban és SimplePay fizetési felületen bankkártyás fizetés során, legkésőbb 2021. január 1-től*?
• Simple-fiókba elmentett bankkártya esetén:
o Bizonyos vásárlásaidat külön meg kell erősíteni a bankodnál beállított módon (SMS-kód, banki mobilapplikáció, telekód - ennek részleteiről tájékozódj a bankodnál) - abban az esetben is, ha a Simple-fiókban korábban már megerősítetted az adott bankkártyát. A megerősítés gyakorisága bankonként eltérő lehet.
• Ha nincs elmentve a bankkártya, vagy nem lépsz be a Simple-fiókodba fizetéshez:
o A kártyaadatok megadását követően szükség esetén el kell végezni az erős ügyfélhitelesítést a bankodnál meghatározott módon.
Az erős ügyfélhitelesítésről röviden
Legkésőbb 2021. január 1-től az uniós jogszabályokkal összhangban minden banknak be kell vezetnie az erős ügyfélhitelesítést online bankkártyás vásárláskor.
Ilyennek számít az is, ha a Simple alkalmazásban vagy a SimplePay felületen fizetsz bármely bank által kibocsátott bankkártyával.
Az erős ügyfélhitelesítés azt jelenti, hogy az online fizetési felületeken a kártyaadatokon kívül egy további biztonsági kódot kell megadnod, vagy banki mobilapplikáción keresztül kell megerősíteni a vásárlási szándékot.
A bankok tehetnek kivételt egyes tranzakciókkal, például a Simple-fiókban elmentett, erős ügyfélazonosításon már átesett kártyákkal, de bizonyos időközönként még ezeknél a kártyáknál is kérni fogják az erős ügyfélazonosítást. Ennek gyakorisága bankonként eltérő lehet.
Az erős ügyfélhitelesítés módját a saját bankodnál kellett beállítanod ahhoz, hogy 2021. januártól bankkártyával fizethess online vásárláskor. Ha még nem tetted, mielőbb látogass el bankod felületére, és állítsd be!
* Egyes tranzakciók során már a jelzett dátum előtt is előfordulhat az erős ügyfélazonosítás a Simple fizetési felületein