Felhasználási feltételek (ÁSZF)
ÁSZF
Kizárólag
termékekre vonatkozó szállítási és jótállási rendelkezések
Felek
rögzítik, hogy a termékek szállításra és a jótállásra a 2013. évi V. tv. (Ptk.)
és Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló
45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezési az irányadóak.
1. Szerződés
szerinti termékek lényeges tulajdonságai
Szállító a
webshopban megjelenő termékeket forgalmazza. Lényeges tulajdonságairól a termék
nevére kattintva tájékozódhat.
2. Szállítói elérhetőségei
A termékek
forgalmazója: SanOdor Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
- Székhelye: 1221 Budapest, Arany János utca 110/B.
- Iroda: 1221 Budapest, Arany János utca 110/B.
-
Adóigazgatási azonosító szám: 13290421-2-43
-
Cégjegyzékszám: 01-09-727703
-
Telefonszám: 06-1-226-14-96
-
Elektronikus levelezési címe: sanodor@sanodor.hu
Árak
A termékek
árai a termékek mellett szerepelnek, és minden esetben feltüntetésre kerülnek. (nettó és bruttó is)
3.A teljesítés feltételei
Fizetési módok:
Megrendeléskor
előre átutalással vagy bankkártyával ( OTP simplepay)
A SanOdor irodájában készpénzzel előre ( készleten nem lévő termékeknél) vagy utánvéttel a SanOdor irodájában ( ez az opció csak készleten lévő termékek esetében lehetséges)
A számlát a
termékkel együtt küldi Szállító vagy a rendeléskor megadott email címre küldi elektronikus úton.
Rendelések feldolgozása:
A hivatalos
munkaidőben leadott rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
Munkaszüneti napon leadott megrendelések feldolgozása az első munkanapon
kezdődik meg.
Szállítás módja:
A termékek
szállítása a fogyasztóval történő egyeztetésnek megfelelően futárszolgálattal
vagy Szállító saját alkalmazottja útján történik. A szállítás időpontjáról
fogyasztónak lehetősége van egyeztetni a fenti telefonszámon.
Kiszállítási idő:
A szállítás
visszaigazolásával egyidejűleg kerül meghatározásra a fogyasztóval egyeztetve.
Visszaigazolás:
Minden
rendelésről e-mailes visszajelzést küld a Szállító, vagy telefonon hívja fel
fogyasztót. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően személyes e-mail
útján, vagy telefon útján értesül a rendelés beérkezéséről és (később) a
várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az
ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
4.Hibák, hiányosságok javítása
Amennyiben a
webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a terméknél vagy az árnál, Szállító
fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve
módosítása után Szállító azonnal tájékoztatja Önt az új adatokról. Ezt követően
még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely
fél elálljon a szerződéstől.
Adatok, adatbeviteli hibák javítása
Az
adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van
lehetősége.
5.Vásárlási tudnivalók
Vásárlási
szándéka esetén válassza ki a terméket és írja be a "Mennyiség"
részbe a megvásárolni kívánt mennyiséget. A mennyiséget a + és – jelekkel is
növelheti vagy csökkentheti. A „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális
kosárba helyezi a megvásárolni kívánt terméket.
A Kosár ikonra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett terméket ( termékeket), valamint a számla végösszegét. Itt ellenőrizheti le rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat is.
A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
Amennyiben megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és ha úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Megveszem" gombra.
Amennyiben korábban regisztrált webáruházunkban a " Belépés" fül alatt lépjen be a regisztráció során megadott email címével és jelszavával.
Amennyiben korábban még nem vásárolt áruházunkban ejtse meg a rövid regisztrációs folyamatot, így legközelebb csak egyszerűen be kell lépnie a fiókjába.
Lehetősége van "vendég"-ként is vásárolni, ez esetben nem tároljuk az adatait, így a következő vásárlásnál azokat újra meg kell adnia.
Belépést követően:
Adja meg számlázási és
szállítási adatait, válassza ki az „Átvételi módot” majd kattintson tovább a
„Fizetési mód” kiválasztására. Jobb oldalon folyamatosan látja a kosarában lévő
termékeket és az azokra vonatkozó adatokat.
Itt tud a Szállító számára bármilyen üzenetet küldeni a "Megjegyzés:" részben. ( pl. kapucsengő, nyitvatartási idő stb.)
Kérjük, olvassa el Felhasználási feltételeket (ÁSZF)-t az oldal alján, a szövegre kattintva. Ha egyetért vele, pipálja ki a négyzetet.
Kattintson a "Tovább a fizetéshez" gombra. Itt tudja kiválasztani a fizetési módok közül az önnek leginkább megfelelőt.
Itt még tudja ellenőrizni az adatait.
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Rendelés megerősítése” gombra vagy SimplePay-es vásárlás esetén a "Kártyás fizetés" gombra, itt a rendszer automatikusan átirányítja az otp simplepay fizetési felületére.
Megrendeléséről tájékoztató e-mailt küldünk, az Ön által megadott e-mail címre.
6.Panaszkezelés módja
Szállító a
panaszokat a 2. pontban megjelölt postai és e-mail címen fogad. A panaszokra
Szállító 48 órán belül válaszol.
Vita esetén
fogyasztó a Békéltető Testülethez fordulhat.
Szállító
székhelye szerint illetéke Békéltető Testület: Budapesti Békéltető Testület
1016 Bp., Krisztina krt. 99. III./310. levelezési cím: 1253 Bp., Pf: 10.
7.A szállítástól való elállás
Szállító
tájékoztatja fogyasztót, hogy a terméknek, vagy több termék adásvételekor, ha
az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára
szolgáltatott terméknek, vagy több tételből vagy darabból álló termék esetén az
utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak, vagy ha a terméket meghatározott
időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, vagy a
fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi
átvételének napjától számított 14 (tizennégy) napon belül indokolás nélküli
elállási jog illeti meg.
A fogyasztó
az elállási vagy felmondási jogát nyomtatványon (elállási/felmondási
nyilatkozat) gyakorolhatja.
A
nyilatkozatot fogyasztó a fent megjelölt postai címre, vagy e.mail címre
küldheti meg. Tájékoztatjuk, hogy fogyasztó határidőben gyakorolja az
elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi a
nyilatkozatot.
Fentebb
leírtak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott
elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja
közötti időszakban is gyakorolja.
A fogyasztó
az elállási/felmondási jogát nem gyakorolhatja a fogyasztó és a vállalkozás
közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm.
rendelet-ben felsorolt esetekben.
Amennyiben a
fogyasztó eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb
az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni
Szállítónak, vagy a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni.
A
visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a
határidő lejárta előtt elküldi.
Fontos figyelmeztetés!
Terméket szállító csak eredeti állapotában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában veszi vissza.
A vitás esetek elkerülése végett a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról a Szállító fényképet készíthet.
A termék
visszaküldésének költségét a fogyasztó viseli.
A fogyasztó
csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához
szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
Visszatérítés elállás esetén
Amennyiben
fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó
elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Szállító
visszatéríti a fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást,
ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek
amiatt merültek fel, hogy fogyasztó a Szállító által felkínált, legolcsóbb
szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés
során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szállító, kivéve, ha fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez
kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából
kifolyólag fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
8.Kellékszavatosság, jótállás
Ezen
tájékoztatásnak Szállító a 45/2014.(II.26.) Korm. rendelet szerinti minta
alkalmazásával tesz eleget az alábbiak szerint:
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a
kellékszavatossági jogával?
Ön a
Szállító által forgalmazott termékek hibás teljesítése esetén a vállalkozással
szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv
szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt
kellékszavatossági igénye alapján?
Ön -
választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet
kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott
igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye
teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy
a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az
ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére
Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a
szerződéstől is elállhat.
Választott
kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét
azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott
okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön
kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a
hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba
felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a
figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési
határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti
kellékszavatossági igényét?
Ön a
vállalkozással (Szállító) szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van
kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A
teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye
érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja,
hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Szállító nyújtotta. A teljesítéstől
számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön
által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
9.Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági
jogával?
Termék hibája esetén Ön - választása szerint - a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt
termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági
igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék
akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban
szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön
termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági
igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven
belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel
érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági
igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben
gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén
Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben
mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó
(forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól,
ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket
nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a
tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem
volt felismerhető vagy- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági
előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak
(forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom
figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági
igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági
igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve
kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben
érvényesítheti.
10.Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a
kellékszavatossági jogával?
Hibás
teljesítés esetén szerződés Szállító jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül
illetik meg jótállás alapján?
A jótállási
igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett
kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz
eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított
három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő
már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
A jótállási
igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási
kötelezettsége alól?
A
vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha
bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Szállító
felhívja a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási
igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással
párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont fogyasztót a jótállásból
fakadó jogok a jogosultságoktól
függetlenül megilletik.
A termékekre
vonatkozó szavatossági és jótállási feltételek a termékek csomagolásán vagy
dokumentációján találhatók. A 151/2003. (IX. 22.) számú Kormányrendeletben
meghatározott tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállás minimálisan 1 év;
a Mediclinics által gyártott kézszárítókra a gyártó 2 év garanciát vállal.
A
szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar. A rendelés írásban
megkötött szerződésnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatjuk, utólag
hozzáférhető nem lesz hozzáférhető
Adattovábbítási nyilatkozat
Kereskedő cégneve: SanOdor Kft.
Székhelye: Magyarország 1221 Budapest Arany János u. 110/b
Fizetési Elfogadóhely webcíme: https://sanodor.hu
Kereskedő által továbbított adatok megnevezése: név, e-mail cím, Számlázási és szállítási adatok.
Tudomásul veszem, hogy a SanOdor Kft. (Magyarország 1221 Budapest, Arany János u. 110/b.)
adatkezelő által a https://sanodor.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes
adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint
adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
név, e-mail cím, Számlázási és szállítási adatok.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a
SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:
http://simplepay.hu/vasarlo-aff
Árak
A termék árak Forintban vannak megadva és nettó valamint a bruttó ( áfás) árat is feltüntetjük.