Bankkártyás fizetés ( OTP SimplePay )

 

   1. Lehetősége van a rendelését gyorsan bankkártyás fizetéssel teljesíteni az OTP SimplePay Bankkártyás fizetési lehetőség kiválasztásával. A tranzakció biztonságáról pénzügyi partnerünk, az OTP Bank gondoskodik. Elfogadható kártyatípusok: Visa, Eurocard / Mastercard

(**2021. január 1-től változások az online bankkártyás fizetésben)


  2. Kollégáink ellenőrzik, hogy rendben megérkezett-e a megrendeléshez kapcsolódó összeg a bankszámlánkra.

 

  3. Amint megérkezett a megrendeléshez kapcsolódó összeg:

a, raktáron lévő termékeknél: kollégáink máris intézik az ön által rendelt termékek szállítását, amennyiben a termékből van raktárkészleten. A szállítás napjáról kollégánk értesítik Önt.


b, Ha a termék nincs raktárkészleten, az esetben az összeg beérkezését követően áll csak módunkban megrendelni a kívánt terméket/termékeket. Ezek raktárba történő várható beérkezéséről pedig minden esetben értesítjük Önt.

 

4. Átvételi módok bankkártyás fizetésnél:


 a, Kiszállítás futárral

 Nincs más dolga csak átvenni a futártól a csomagot!

Tájékoztatjuk, hogy az átutalás teljes összegének megérkezéséig, sajnos nem áll módunkban a megrendelt terméket átadni a futárnak kiszállításra!

A megrendelt termékeket saját futárunkkal vagy Futárszolgálattal szállítjuk ki. Jelenleg csak Magyarországra vállalunk szállítást.

A futárszolgálatos kézbesítés hétköznap 8:00 és 17:00 óra között történik.


Amennyiben ezen időkereten belül nem tartózkodik otthon, kérjük, adja meg szállítási címnek azt a címet (pl. munkahely) ahol futárjaink elérhetik Önt minden esetben.

Ha a rendelés értéke kevesebb, mint nettó 31.496 Ft ( br. 40.000) akkor a szállítás díja a vásárlót terheli. A kiszállítás díja nettó 3500 Ft+áfa ( br. 4445 Ft), ha a megrendelés összege eléri, vagy meghaladja a nettó 31.496 Ft+ áfa értéket, a kiszállítás ingyenes.

 

  b, Választhatja a személyes átvételt is!

 Ez esetben a számla kiegyenlítését követően a rendelését átveheti telephelyünkön.

A csomag ingyenesen átvehető munkanapokon: Hétfőtől - Péntekig 8.00-16.30 óra között 


A bolt személyes átvételi címe: Új címünk: 1221 Budapest, Arany János utca 110/B.

Ha ezt az átvételi opciót választja, minden esetben egyeztessen az átvétel időpontjával kapcsolatban kollégánkkal!



KÉRJÜK VEGYE FIGYELEMBE:

Amennyiben olyan terméket rendel, amely nincs raktáron, minden esetben szükséges a termék ellenértékét előre átutalni!

A terméket csak az átutalás beérkezte után áll módunkban megrendelni és ez után fogjuk tájékoztatni a várható érkezés, illetve amennyiben szükséges, kiszállítás időpontjáról.


Köszönjük rendelését és megértését!


**Mi történik a Simple alkalmazásban és SimplePay fizetési felületen bankkártyás fizetés során, legkésőbb 2021. január 1-től*? 

Simple-fiókba elmentett bankkártya esetén: 

o Bizonyos vásárlásaidat külön meg kell erősíteni a bankodnál beállított módon (SMS-kód, banki mobilapplikáció, telekód - ennek részleteiről tájékozódj a bankodnál) - abban az esetben is, ha a Simple-fiókban korábban már megerősítetted az adott bankkártyát. A megerősítés gyakorisága bankonként eltérő lehet.

Ha nincs elmentve a bankkártya, vagy nem lépsz be a Simple-fiókodba fizetéshez: 

o A kártyaadatok megadását követően szükség esetén el kell végezni az erős ügyfélhitelesítést a bankodnál meghatározott módon.


Az erős ügyfélhitelesítésről röviden

Legkésőbb 2021. január 1-től az uniós jogszabályokkal összhangban minden banknak be kell vezetnie az erős ügyfélhitelesítést online bankkártyás vásárláskor.


Ilyennek számít az is, ha a Simple alkalmazásban vagy a SimplePay felületen fizetsz bármely bank által kibocsátott bankkártyával.


Az erős ügyfélhitelesítés azt jelenti, hogy az online fizetési felületeken a kártyaadatokon kívül egy további biztonsági kódot kell megadnod, vagy banki mobilapplikáción keresztül kell megerősíteni a vásárlási szándékot.


A bankok tehetnek kivételt egyes tranzakciókkal, például a Simple-fiókban elmentett, erős ügyfélazonosításon már átesett kártyákkal, de bizonyos időközönként még ezeknél a kártyáknál is kérni fogják az erős ügyfélazonosítást. Ennek gyakorisága bankonként eltérő lehet.


Az erős ügyfélhitelesítés módját a saját bankodnál kellett beállítanod ahhoz, hogy 2021. januártól bankkártyával fizethess online vásárláskor. Ha még nem tetted, mielőbb látogass el bankod felületére, és állítsd be!


* Egyes tranzakciók során már a jelzett dátum előtt is előfordulhat az erős ügyfélazonosítás a Simple fizetési felületein